HP Software Support Service provides remote installation and training services for select HP and HP-supported third-party software. Once a software license has been obtained by a customer and pre-requirements are provided, an HP-certified representative will complete the server-based or device based installation, configuration, and integration of the software as per specifications. The representative will do so in line with a pre-agreed remote deployment schedule and will verify that the solution is fully functional and essential policies are in place. If the software is a device-based install, the customer must ensure that the fleet of devices is installed and operational before initiating software installation. Many solutions also have training services to assist in self-managed installation.
Tutti i prezzi NON sono comprensivi di IVA.
Il Listino è in EURO, salvo se diversamente indicato. Marchi e i nomi di prodotti sono registrati dai rispettivi titolari. Dati a cura del Fornitore. Non possiamo essere ritenuti responsabili per eventuali errori o refusi presenti. Prodotti, versioni, prezzi, termini e garanzie sono soggetti a cambiamenti senza preavviso. In ogni rapporto di fornitura valgono le Condizioni Generali di Vendita. Prezzi aggiornati in tempo reale.
INTERSYSTEM Ingegneria Informatica S.r.l. Societ� a socio unico P.IVA 00865531008 CF 01203550353 CU MITWDG8 CCIA: 614171 � 2000-2019
E' vietata la riproduzione anche parziale.