INTERSYSTEM.IT by INTERSYSTEM Ingegneria Informatica���

Login / Registrati �
cw cws
SCHEDA PRODOTTO
Zoom Altra immagine ingrandita disponibile

PartNumber: EMT-00206
  Microsoft Dynamics 365 Customer Service Single Lng. Lic   No Login .... No Prezzo   Aggiungi Prodotto al Carrello
E Sa Open Value 1Y Acquired Y 2 Ap Usr. Cal      
    Pagamento e Prezzo si cambiano nel Carrello, inserito il primo articolo.  
         
Marchio:Microsoft        
Codice:231204.07        
PartNumber:EMT-00206      
dispo Disponibile c/o Vendor         
Notifica Disponibilità        
         
         
         
         
 Altri articoli del Produttore:  Microsoft      
 Altri articoli nelle Categorie:/ Software / Office / Retail      
 

Descrizione disponibile anche in: Descrizione Italiana
Omni-channel engagement\nConnect with customers anytime, anywhere\n\nSupport your customers wherever and whenever they need it. Deliver the personalized, consistent service customers expect across their choice of device and channel—including social media.\n\n- Use a unified platform for consistency and visibility across channels\n- Get deeper insights with a 360-degree customer view\n- Personalize interactions based on past interactions and behavior\n\nSelf-service and communities\nHelp your customers help themselves\n\nMake it easy for your customers to find answers on their own, as well as access a community space to connect with peers and subject-matter experts. And when they require it, customers can seamlessly transition to assisted support.\n\n- Offer access to customer service anytime, anywhere\n- Deliver real-time service that’s optimized for any mobile operating system and device\n\nAgent enablement\nHelp your agents succeed through a single user interface\n\nGive your agents the tools, guidance, and data they need to resolve issues. Agents will speed resolutions and deliver a more personalized, effective level of support using service software that accesses all customer information in one place—even pulling data from systems outside customer service.\n\n- Support agents with a visual interface that delivers role-tailored experiences\n- Manage cases faster and provide differentiated levels of support\n- Speed resolution using machine learning and advanced analytics capabilities\n\nUnified knowledge\nGive agents and customers answers on the spot\n\nAccess and deliver consistent answers across channels using a searchable knowledge base. Personalize content on the portal for customers and measure response impact through in-depth analytics.\n\n- Deliver the right answers at the right time across channels\n- Capture content from social media, service interactions, and experts\n- Understand how your knowledge base is being used with rich analytics, helping you improve and add information based on customer needs\n\nDigital intelligence\nBe proactive with built-in digital intelligence\n\nEnable predictive customer service using data analytics built into your customer service software. Identify trends, anticipate opportunities, and gain invaluable insights through interactive dashboards and data visualization capabilities.\n\n- View real-time key service metrics through fully customizable dashboards\n- Automatically detect sentiment and intent on social posts using built-in intelligence\n- Resolve issues faster by using machine learning to reference relevant articles and cases\n- Get quick insights to help identify trending issues

 Confezione:  
  Peso Lordo: 1 Kg
Dimensioni Lorde: 100x100x100 mm
 
     
 Microsoft - Sito web:http://www.microsoft.com  
     
     
   

 
Tutti i prezzi NON sono comprensivi di IVA. Il Listino è in EURO, salvo se diversamente indicato. Marchi e i nomi di prodotti sono registrati dai rispettivi titolari. Dati a cura del Fornitore. Non possiamo essere ritenuti responsabili per eventuali errori o refusi presenti. Prodotti, versioni, prezzi, termini e garanzie sono soggetti a cambiamenti senza preavviso. In ogni rapporto di fornitura valgono le Condizioni Generali di Vendita. Prezzi aggiornati in tempo reale.
Perchè Comprare qui?
punto Prodotti di qualità dei maggiori Marchi
 Informazione sulla disponibilità dei prodotti
 Aiuto all'acquisto
 Servizi EDI e di trasferimento Dati Elettronici
 Pagamenti sicuri con transazioni riservate
 Rispetto della Privacy
 Trasparenza sui costi di trasporto
 Supporto nella soluzione di problemi
 Professionalità e competenza dello Staff
 Ricerca su richiesta di prodotti non a Listino

Tutti i Prodotti Adobe
Tutti i Prodotti AMD
Tutti i Prodotti Apple
Tutti i Prodotti Avocent
�
 
INTERSYSTEM Ingegneria Informatica S.r.l. Societ� a socio unico P.IVA 00865531008 CF 01203550353 CU MITWDG8 CCIA: 614171 � 2000-2019 E' vietata la riproduzione anche parziale.